Subject: Ed: Ohtlik puu
From: "Johanna Sepmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 10:40:27 +0300

Saatja: Johanna Sepmann
Saatmisaeg: kolmapäev, 26. märts 2025 09:11
Adressaat: [email-masked]
Teema: Ohtlik puu

Tere

Annan teada, et Raasiku alevikus Jägala mnt 33 kinnistu ees kasvab maantee
lähedal ohtlikult viltune hõbekuusk. (11310 Aruvalla-Jägala tee;
65101:003:0349)

Jägala mnt 33 kinnistu omanikud andsid sellest puust Raasiku vallale
teada, kuna kardavad, et see võib maanteele kukkuda.

Kuna puu kasvab riigimaal, siis peaks Transpordiamet korraldama puu raie.

Lugupidamisega

Johanna Sepmann

keskkonnaspetsialist

Raasiku Vallavalitsus

tel 607 0750/ mob 55512527

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.